Thursday 23 February 2012

给铁叔叔和铁阿姨的礼物 Gift for Ted and his wife

梦想了很久,我终于有机会到台湾游玩了。
我在台湾什么都没有,庆幸的是因为工作的缘故认识了对我很好的铁叔叔,这也是我第一次和他见面。
平时在工作上他对我就非常的好,耐心的解释我不明白的地方,无论我问过他多少次同样的问题,他都不会大声对我说话,反而很体贴很耐心的解释。他也为我找了很多台北的资料让我做行程表篇排,还特地抽时间陪我们出来玩,我太感激了~
于是就亲手制作(应该说是布置)了一个简单的相框送给他和他的太太留念~
希望他们会喜欢~


I dreamed to travel in Taiwan long time ago. Finally, I got the chance to visit there.
I have nothing in Taiwan until I know Ted because of current job. This will be first time we meet in person. He treat me very nice in job wise by explain to me patiently no matter how many times I repeated the same questions.
After I informed him about my Taiwan trip, he helped me to do some research on itinerary arrangement and arrange time with us to visit some places together. I feel so touch of this.
A handmade decorated photo frame is specially make for Ted and his wife,  hope they'll like it ^^


No comments:

Post a Comment