Friday 17 June 2011

妈妈+布碎+缝纫机 Mum+Fabric Pieces+Sewing Machine

我还不会用缝纫机 T.T 超级羡慕会用缝纫机做出美美的包包的的朋友们~

不瞒大家说这个手提袋的布料是丈夫的妈妈新购买的丹宁裤剪裁后剩下来的,量了量尺寸,刚刚好适合我装进我的钱包,就把它要了、收起来,嘿嘿!

动一动脑筋,让自己的妈妈用缝纫机帮我缝一缝。

噹噹~我又有新的包包用咯,裝得下我长而厚的钱包+手机+一包纸巾呢!

谢谢两位妈妈!^^

我们身边/周围有时候会有我们觉得不为所用的“垃圾”,在这里想鼓励大家动动脑筋,让它们变成有用的东西,点缀自己的生活,更重要的是拯救地球、环保!

I still not familiar with sewing machine which making me feel envy to those friends that can produce very nice products by using sewing machine.....

My mum-in-law had a piece of jeans fabric cut out from her jeans pants, I requested to keep it~

When idea comes to me, I'm with my own mum. I get her help to sew the bag with SEWING MACHINE. yeah~

Deng deng~ I have new bag to use now ^^ It can fit my long and thick purse + handphone + 1 package of facial tissue!

Thanks to both mums! ^^

We're surrounded by many things/items that we thinking they're useless, let's have some ideas on it and make it useful in your life. Let's take the first step of recycle, save our earth!






我喜欢的巴黎铁塔纽扣~
My favorite Paris tower button~

No comments:

Post a Comment